סגולה לזיווג בטו' באב

הסגולה הבדוקה ביותר לזיווג עוד השנה!

תפילה ותיקון מיוחד להסרת קללות ופתיחת שערי זיווג הגון
על ציונו של רבי מאיר בעל הנס זיע"א המסוגל לכל הישועות
בעמוקה בציונו של רבי יהונתן בן עוזיאל, הידוע בניסים למציאת זיווג משורש הנשמה.
ואצל רחל אמנו המבכה על ילדיה שדמעותיה לא חוזרות ריקם.

ביום המסוגל לזיווג, ט"ו באב, יערכו למענכם הרבנים המקובלים תיקון זיווג מיוחד על קברו של רבי מאיר בעל הנס, כדי להביא גם אליכם את הנס, לפתיחת מזל הזיווגים ולמציאת זיווג הגון בדיוק בשבילכם משורש הנשמה!

בקרוב תפסיקו לחכות ותשכחו מכל הצער והכאב, בעקבות הישועה המובטחת שתגיע אליכם בהפתעה, למעלה מדרך הטבע, בזכות רבי מאיר בעל הנס!

זה יקרה בעיצומו של היום המסוגל ביותר לזיווגים, ביום ט"ו באב, במעמד תיקון זיווג מיוחד, על פי סודות הקבלה, שיתקיים על קברו של רבי מאיר בעל הנס, המלווה בתפילה נרגשת בהשתפכות הנפש, תוך כדי הדלקת נרות ותקיעת שופר, לשבירת כל המחסומים ולהמתקת כל הדינים, באופן מיידי.

הירשמו עכשיו לתיקון הזיווג בט"ו באב ותזכו לראות את הנס בקרוב ממש, בזכות רבי מאיר בעל הנס!

אם אין באפשרותכם לעלות לקבר, בתרומת סלי מזון למען יתומים ואלמנות על סך 72 ₪ 18X תשלומים.

ביום טו' באב היום המסוגל ביותר לפתוח שערי זיווג הגון, מניין אברכים חשובים תלמידי חכמים יערכו תיקון הסרת קללות ותפילה שנכתבה בידי המקובלים לזיווג הגון משורש הנשמה, בשלושה מקומות שונים לקרוע שערי שמיים ושתקובל תפילתם ברצון.

ובנוסף תקבלו לביתכם את טלית הישועות של רבי מאיר בעל הנס, שזוגות רבים נושעו בזכותה והקימו בית נאמן בישראל זו ההזדמנות שלכם לקרוע שערי שמיים ולזכות לבנות בית נאמן סגולה שאלפים נושעים בזכותה!

לתרומת סלי מזון לילדים יתומים ומסירת שמות לתפילה השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם >>

מלאו את הפרטים בטופס המצורף ואנו נחזור אליכם בהקדם:

תרמו, היו שותפים בפרויקט וקבלו את הברכה אל ביתכם

סיפורי ישועות

אני אמא!

לפני שנה כשחיינו מסגר לסגר ראיתי בפוסטים משתפכים הורים מתלוננים איך הם יעסיקו את הילדים, ובכיתי. תחושת הבדידות הייתה קשה…

אל תפספסו את הישועה בקרוב!

מביאים אליכם את הנס עד הבית, רבני הארגון יעתירו בתפילה עבורכם ויקיימו תיקון מיוחד על פי סודות הקבלה למענכם שיקרעו ויפתחו שערי שמיים בתפילה וזעקה להמתקת כל הדינים, באופן מיידי.