0231c004-5732-49a2-a135-856cf9a00438 copy
IMG-20201118-WA0107 (Medium)
IMG-20200827-WA0044 (Medium)

תלוגס וט טבשב - לא וצימחת

תונמדזהה גוויזל ןוגה הנשה

לא וספספת - הנותח דוע הנשה

אל תחמיצו את השעות המיוחדות לקבלת התפילות ופתיחת שערי זיווגים

אל תחמיצו את השעות המיוחדות לקבלת התפילות ופתיחת שערי זיווגים

אל תחמיצו את השעות המיוחדות לקבלת התפילות ופתיחת שערי זיווגים

  • זיווג הגון
  • זיווג הגון
  • זיווג הגון

אל תחמיצו את השעות המיוחדות לקבלת התפילות ופתיחת שערי הזיווגים ביום טו' בשבט

לזיווג הגון בקרוב

בואו להתברך בסגולה המופלאה לפתיחת השערים וזיווג הגון ביום המסוגל לניסים טו' בשבט כדי להביא גם אליכם את הנס, לפתיחת מזל הזיווגים ולמציאת זיווג הגון בדיוק בשבילכם משורש הנשמה ותשכחו מכל הצער והכאב!


ביום טו בשבט יעלו לציונו של רבי מאיר בעל הנס רבני הארגון ויעתירו בתפילה במעמד תיקון מיוחד למען התורמים ל'ישועות רבי מאיר בעל הנס' ויקיימו תיקון לזיווג על פי סודות הקבלה תוך תקיעת שופרות והדלקת נרות, לשבירת כל המחסומים.


ויקרעו שערי שמיים בתפילה וזעקה ויזכירו את שם התורם שיפתחו לו שערי רקיעים בקרוב וימצא זיווגו משורש נשמתו עוד השנה ולהמתקת כל הדינים, באופן מיידי.
הירשמו עכשיו לתיקון הזיווג, ותזכו לראות את הישועה בקרוב ממש בזכות התנא הקדוש רבי מאיר בעל הנס.

אורית יצחק
אורית יצחקנושעה בזכות טלית הישועות של רבי מאיר בעל הנס
קרא עוד
הדרך לחופה עם טלית הישועות
כששמעתי מחברה על הסגולה של 'טלית הישועות של רבי מאיר בעל הנס' לא האמנתי, זה היה נשמע לי טוב מידי. אבל… אני כבר בת 36 תקופת הקורונה העצימה עוד יותר את תחושת הבדידות, וכבר ניסיתי את הכל, ולמרות זאת אני עדיין רווקה. החברה סיפרה לי שתרמה לקופת עניי א"י של רבי מאיר בעל הנס, קיבלה את טלית הישועות לבית ותוך חודש הכירה את בעלה. חסרת אמונה, חייגתי, אמרתי לעצמי, גם אם לא אמצא את האביר על הסוס הלבן, לפחות יעשו משהו טוב עם התרומה ויאכילו עם זה ילדים יתומים. הטלית הגיעה אלי לבית תוך יומיים, הנחתי אותה בארון ושוב שאלתי את עצמי אם אני בכלל מאמינה בדברים האלו?! אחרי חודשיים כבר שכחתי מהטלית, והגעתי "במקרה" לאיזה משרד ממשלתי כדי לסדר עניין עם כמה מסמכים, "נפלתי" על בחורה ממש נחמדה והתחלנו לפתח שיחה על החיים, תוך כדי שאני מספרת לה שאני רווקה, היא אומרת, יש לי מישהו בדיוק בשבילך, חכי רגע. אחרי כמה דקות היא חזרה ושאלה "אני אוכל לתת את המספר שלך לבחור נחמד מאוד שעובד כאן?" האמת, הייתי קצת בהלם, אני לא רגילה למצבים כאלו. היא שכנעה אותי עוד קצת, עד כמה הוא בדיוק מתאים לי, והסכמתי. אני כותבת לכם עכשיו, כי בעוד שלושה ימים אני נכנסת איתו לחופה ורוצה לומר תודה ולבקש בקשה. כי כשסיפרתי לו על הנס של הטלית של רבי מאיר, הוא היה דיי בהלם, והתרגש. וביקש שנשמור את הטלית שבזכותה נפגשנו, ושאזמין לו טלית חדשה, ובזכות זה בע"ה נזכה לחבוק עוד השנה בן זכר.
חדווה יהודה
חדווה יהודהנושעה בזכות כרית הישועות של רבי מאיר בעל הנס
קרא עוד
נס כרית הישועות
כמו בכל לילה, גם אותו הלילה ידעתי שבעלי עושה את עצמו ישן לידי כשאני בוכה אל תוך הכרית. כבר 10 שנים אני בוכה לידו בלילות והוא ששומע אותי, אין לו איך לנחם אותי ולעזור לי, אנחנו נשואים 15 שנים, וכבר אחרי 5 שנים מהחתונה הבנתי שזהו, ילדים כבר לא יהיו לנו. הלכנו להתייעץ עם כל רופא אפשרי בארץ ובעולם אבל כולם אמרו שזה חסר סיכוי. הכי כאב לי כשהייתי שומעת את הצרות של החברות שלי, על ילד שהתעורר בלילה ולא נתן לה מנוחה, או על הילדה שכל היום בוכה בגלל כאבי שיניים, ואני החלום שלי היה לחבק ילד קטן עם כל הצרות הקטנות שלו, מישהו שיהיה ההמשך של החיים שלנו. הגעתי למצב של ייאוש והתחלתי לבדוק כבר אופציות של אימוץ. ואז חברה סיפרה לי על הסגולה המיוחדת של הכרית של רבי מאיר בעל הנס ואמרה שבזכות התרומה לישועות רבי מאיר בעל הנס, והתפילה המיוחדת זה יכול לעזור לנשים גם במצב שלי. בערב שבת התפללתי מהברכה המיוחדת מול נרות שבת, האמת בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם, הרגשתי שהנה נפתחו השערים! עבר בדיוק שבוע מאז שתרמתי לישועות רבי מאיר בעל הנס, בעלי קיבל טלפון מפרופסור מיוחד שהלכנו להתייעץ איתו, והוא סיפר לבעלי בהתרגשות שהצליח בעזרת מיפוי חדש למצוא לנו פתרון. עכשיו רגע לפני שאנחנו יוצאים לאולם להכניס אותו בבריתו של אברהם אבינו, אני יושבת כאן בבית, כותבת לכם ובוכה בכי של שמחה, תודה שאני אמא!
אבי יעקובי
אבי יעקובינושע בזכות נר הישועות של רבי מאיר בעל הנס
קרא עוד
בזכות נר הישועות מצאתי עבודה
בתפילה חרישית ויד רועדת הקלדתי את כתובת המייל ולחצתי על 'שלח' אם הייתם אומרים לחברים ולמשפחה שלי שאני תרמתי לקופת רבי מאיר בעל הנס כדי למצוא עבודה, הם כנראה היו צוחקים ולא מאמינים שדווקא אני מאמין בסגולות. אבל כבר עשיתי כמעט הכל בשביל למצוא עבודה, זה היה הדבר אחרי האחרון ברשימה שלי. ובסוף גם אותו עשיתי. אומרים שאין זמן טוב לפיטורין, אבל תאמינו לי שכמה שבועות לפני החתונה של הבן שלי, זה זמן ממש גרוע לקבל מכתב כזה. אחרי שנים שהשקעתי את כל כולי בעבודה שהיה הבית השני שלי, קיוויתי שיעריכו אותי ויתנו לי קידום, במקום זה לצערי קיבלתי מכתב פיטורין. לא רציתי להרוס למשפחה את שמחת החתונה, לכן לא גיליתי להם על המכתב ובעיקר כי הייתי בטוח שתוך כמה ימים איזה מעסיק כבר יקפוץ על המציאה. המשכתי את השגרה הרגילה שלי, בבוקר הייתי יוצא מהבית, הולך מחוץ לבית ושולח משם את קורות החיים, וכל כמה דקות הייתי מרענן את חשבון המייל בתקווה שאחד המעסיקים כבר "יקפוץ על המציאה" לקחו לי כמה חודשים של שליחת קורות חיים כדי להבין שאף מעסיק לא יקפוץ על מציאה בגיל חמישים. התביישתי מהחברים והסביבה, ובעיקר התביישתי מהמשפחה, לא ידעתי איפה לקבור את הבושה, הרגשתי שאני נטל, הביטחון העצמי שלי היה בקרקע והחובות רק הצטברו. על הסגולה של הנר של רבי מאיר בעל הנס שמעתי מחבר שתרם לרבי מאיר וקיבל בשורה רפואית טובה. האמת, התרומה בשביל להדליק נר הייתה הרבה מעבר ליכולת הכלכלית שלי. ועשיתי הרבה מאמץ עם הרבה תשלומים בשביל לקבל את זה. כששלחתי את המייל האחרון של הקורות חיים, אמרתי שלוש פעמים "אלהא דרבי מאיר ענני" "אלהא דרבי מאיר ענני" "אלהא דרבי מאיר ענני" ולחצתי עם העכבר על שלח. אחרי כמה ימים שמעתי את צליל ההודעה במייל, הלב שלי דפק במהירות, זו הייתה ההזמנה לראיון עבודה במשרד שאני ב"ה עובד בו היום. כשהסתיים הריאיון הצלחתי להבין טוב מאוד על מה החבר שלי דיבר כשסיפר על הניסים של ישועות רבי מאיר בעל הנס
מירי אהרוני
מירי אהרונינושעה בזכות כרית הישועות של רבי מאיר בעל הנס
קרא עוד
אני אמא!
לפני שנה כשחיינו מסגר לסגר ראיתי בפוסטים משתפכים הורים מתלוננים איך הם יעסיקו את הילדים, ובכיתי. תחושת הבדידות הייתה קשה פי כמה. רציתי גם לחפש תעסוקה לילדים שאין לי, בדיוק חגגנו 12 שנים של נישואים מאושרים אבל בלי ילדים. הלכנו להתייעץ עם כל רופא אפשרי בארץ ובעולם אבל כולם אמרו שזה כנראה לא אפשרי. ואז ראיתי פוסט של אמא שסיפרה על כרית הישועות של רבי מאיר בעל הנס, היא סיפרה איך בזכות התרומה לקופת רבי מאיר בעל הנס היא קיבלה את כרית הישועות וזכתה לנס, היא זכתה לחבק תינוק יקר. כל כך רציתי גם לחבק ילד. מיד התקשרתי תרמתי וקניתי את הכרית. עכשיו רגע לפני שאנחנו יוצאים לאולם להכניס אותו בבריתו של אברהם אבינו, אני יושבת כאן בבית, כותבת לכם ובוכה בכי של שמחה, תודה שאני אמא!
הקודם
הבא

זיווג הגון​ במהרה

פתיחת שערי שמיים​

רכישת סלי מזון לנזקקים ​

הדלקת נר ​בציון

סגולה בדוקה ומנוסה

רוצים גם אתם זיווג הגון בקרוב?
היו שותפים ברכישת סלי מזון למשפחות נזקקות וקבלו את הסגולה הנדירה.
השאירו פרטים עכשיו!

אל תפספסו את הישועה בקרוב!

מביאים אליכם את הנס עד הבית, רבני הארגון יעתירו בתפילה עבורכם ויקיימו תיקון מיוחד על פי סודות הקבלה למענכם שיקרעו ויפתחו שערי שמיים בתפילה וזעקה להמתקת כל הדינים, באופן מיידי.