נס כרית הישועות

כמו בכל לילה, גם אותו הלילה ידעתי שבעלי עושה את עצמו ישן לידי כשאני בוכה אל תוך הכרית.
כבר 10 שנים אני בוכה לידו בלילות והוא ששומע אותי, אין לו איך לנחם אותי ולעזור לי, אנחנו נשואים 15 שנים, וכבר אחרי 5 שנים מהחתונה הבנתי שזהו, ילדים כבר לא יהיו לנו.
הלכנו להתייעץ עם כל רופא אפשרי בארץ ובעולם אבל כולם אמרו שזה חסר סיכוי.
הכי כאב לי כשהייתי שומעת את הצרות של החברות שלי, על ילד שהתעורר בלילה ולא נתן לה מנוחה, או על הילדה שכל היום בוכה בגלל כאבי שיניים, ואני החלום שלי היה לחבק ילד קטן עם כל הצרות הקטנות שלו, מישהו שיהיה ההמשך של החיים שלנו. הגעתי למצב של ייאוש והתחלתי לבדוק כבר אופציות של אימוץ.

ואז חברה סיפרה לי על הסגולה המיוחדת של הכרית של רבי מאיר בעל הנס ואמרה שבזכות התרומה לישועות רבי מאיר בעל הנס, והתפילה המיוחדת זה יכול לעזור לנשים גם במצב שלי.
בערב שבת התפללתי מהברכה המיוחדת מול נרות שבת, האמת בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם, הרגשתי שהנה נפתחו השערים!

עבר בדיוק שבוע מאז שתרמתי לישועות רבי מאיר בעל הנס, בעלי קיבל טלפון מפרופסור מיוחד שהלכנו להתייעץ איתו, והוא סיפר לבעלי בהתרגשות שהצליח בעזרת מיפוי חדש למצוא לנו פתרון.

עכשיו רגע לפני שאנחנו יוצאים לאולם להכניס אותו בבריתו של אברהם אבינו, אני יושבת כאן בבית, כותבת לכם ובוכה בכי של שמחה, תודה שאני אמא!

אל תפספסו את הישועה בקרוב!

מביאים אליכם את הנס עד הבית, רבני הארגון יעתירו בתפילה עבורכם ויקיימו תיקון מיוחד על פי סודות הקבלה למענכם שיקרעו ויפתחו שערי שמיים בתפילה וזעקה להמתקת כל הדינים, באופן מיידי.