חלוקת סלי מזון

חלוקת סלי מזון

מערך סלי המזון הארצי

בכל רחבי הארץ, נמצאות משפחות רבות, הסובלות ממחסור קשה בהשגת מוצרים חיוניים. יותר מדי ילדים סובלים מתת תזונה והולכים לישון בלילה כשהם רעבים. התוצאות הישירות הן, קשיים לימודיים ובעיות בריאותיות המתפתחות בגילאי ההתבגרות. הורים ממשפחות נזקקות, סובלים גם הן מחוסר יכולת לטיפול בקשיים בריאותיים, אשר מחמירים מחוסר טיפול.

מערך הפעילות של חלוקת סלי מזון מטעמנו, נועד לגרש את החושך מהמשפחות הנזקקות ולהכניס אור ושמחה בבתים השבורים ולמנוע את כל הסבל מעם ישראל.

מדי שבוע מתקיימת חלוקת סלי מזון במוקדי הארגון במרכז, בצפון ובדרום, בהם מאות משפחות זוכות לקבל הביתה מגוון מוצרים חיוניים, כמו: שפע של פירות וירקות, לחם ומוצרי חלב, חומרי נקיון וכלים חד פעמיים.

כך זוכים ילדים עצובים שכבר זמן רב לא ראו שפע של פירות וירקות ומוצרים חיוניים אחרים, לקבל אותם שוב, ללא הגבלה. כך חוזרת התקווה לחיים וההורים חוזרים לחייך.

זה הזמן לקחת חלק בפעילות הקדושה של חלוקת סלי מזון למשפחות הנזקקות ולתמוך בידי המשפחות הנזקקות, המשוועות לעזרה.

סיפורי ישועות

אני אמא!

לפני שנה כשחיינו מסגר לסגר ראיתי בפוסטים משתפכים הורים מתלוננים איך הם יעסיקו את הילדים, ובכיתי. תחושת הבדידות הייתה קשה…

אל תפספסו את הישועה בקרוב!

מביאים אליכם את הנס עד הבית, רבני הארגון יעתירו בתפילה עבורכם ויקיימו תיקון מיוחד על פי סודות הקבלה למענכם שיקרעו ויפתחו שערי שמיים בתפילה וזעקה להמתקת כל הדינים, באופן מיידי.